Кутия с храна за ученици 15

  Новата учебна година за моята дъщеря започна с нова кутия за следобедна закуска. Признавам си, че със старата вече бях изгубила вдъхновение и интерес. Странно е как нещо ново и различно те провокира да експериментираш и те зарежда с нови идеи. 
  Кутията, която избрах тази година е наистина страхотна! Кутиите, които поставям вътре са с различна големина и определят точното количество от всички хранителни групи, което се полага за едно здравословно и балансирано хранене. Затварят се плътно с капаци и дори да сложа вътре супа, тя няма да се разлее. 
  Подготвила съм се и с някои глезотийки като декоративни животни, очи и други щуротии, с които да радвам и провокирам интереса на дъщеря ми. Има ефект, повярвайте ми! 
  С напредването на учебната година вече съм заредена с много "материал" и започвам да Ви представям нови и надявам се полезни идеи за кутията на Вашите деца.

Кутия с храна за ученици 15 съдържа:

- Мини сандвичи с руло от кашкавал и шунка
- Чери домати с различни цветове
- Краставица, нарязана с къдрав нож
- Морков, нарязан с къдрав нож
- Пълнозърнести крекери  с маслини 
- Плод - грозде и малини
- Нещо сладичко - бисквити орео
 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Добра храна от Иви Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino